Vælg antal og bestil

Hvornår trækker vi pengene?
Når du har gennemført din bestilling på https://julecatering.wearegorms.dk, reserverer vi transaktionsbeløbet på dit betalingskort. Vi trækker først beløbet, når deadline er overskredet (søndagen før levering/afhentning i efterfølgende uge, kl. 23.59).
Din bestilling kan korrigeres eller annulleres helt frem til deadline, og det beløb vi trækker på dit betalingskort, vil naturligvis blive korrigeret i overensstemmelse med eventuelle ændringer i bestillingen.

Der er ingen fortrydelsesret efter bestillingsdeadline.

Ordrebekræftelse og afhentning
Når du har foretaget et onlinekøb og betalt, modtager du en ordrebekræftelse pr. e-mail. Ordrebekræftelsen indeholder dit ordrenummer, som du skal fremvise, når du henter din bestilling. Bestillinger skal afhentes på det sted, du valgte, da du gennemførte købet. Hvis bestillingen ikke er blevet hentet på det aftalte tidspunkt, eller efterfølgende inden for rimelig tid, forbeholder vi os retten til at kassere maden og ikke give pengene retur for din ordre. Har du bestilt levering, vil vi levere din mad på det aftalte tidspunkt, men vær opmærksom på, at der kan opstå situationer udenfor vores kontrol (eksempelvis trafik), som forhindrer eller forsinker en leverance på det aftalte tidspunkt. Hvis der sker store ændringer ift. det aftalte leveringstidspunkt, kontakter vi dig selvfølgelig hurtigst muligt.

Priser
Alle priser på https://julecatering.wearegorms.dk er angivet i DKK inklusive 25% moms og eksklusive eventuelle gebyrer. Den samlede pris, der skal betales, inklusive evt. håndteringsgebyrer og transaktionsgebyrer ved betaling med betalingskort mv. (kortgebyrer), opgøres og fremgår af din ordrebekræftelse. Den samlede pris, du skal betale, opgøres og oplyses desuden altid inden afslutning og gennemførsel af købet.

Evt. håndteringsgebyr tillægges prisen inden betaling og gennemførsel af købet. Medmindre andet er angivet, er håndteringsgebyret indeholdt i den pris, der oplyses inden købet gennemføres.

Sikkerhed
Betalingsoplysninger skal indtastes ved ordreafgivelse. Der vil aldrig kunne trækkes et større beløb fra din konto, end det du har godkendt ved købet.

Vi benytter et godkendt betalingssystem. Al datakommunikation under købet, herunder kundedata, ordredata og betalingsdata, foregår via en krypteret SSL-forbindelse. Dette sikrer, at uvedkommende ikke kan se de data der udveksles.

Når SSL-krypteringen er aktiveret, vises en hængelås nederst på siden i de fleste browsere.

Vi registrerer eller opbevarer ikke dine betalingskort- og/eller kontooplysninger, uden du eksplicit har godkendt dette først, fx ved selv at gemme oplysningerne på din profil i vores app.

Reklamation og klager
Købelovens almindelige regler om reklamation og mangler gælder for køb foretaget på vores elektroniske tjenester.

Hvis du har klager over fejl ved leverance ydelse, fx hvis du ikke har modtaget det, du har bestilt, eller du har modtaget noget forkert, så beder vi dig kontakte os inden for rimelig tid, efter du har opdaget fejlen. Så forsøger vi at afhjælpe problemet efter bedste evne. Vedlæg venligst dokumentation i form af kvittering og billeder.

Reklamation kan fremsendes til os på adressen:

Gorm’s Event ApS
Marielundvej 34A
2730 Herlev
Danmark

Eller via e-mail på: event@weargorms.dk, eller på tlf.: +45 60 40 12 00.

Klager
Hvis vi ikke sammen kan finde en tilfredsstillende løsning på en reklamation, som du har fremsat i forbindelse med dit køb, eller øvrige forhold du har klaget over til os, kan du klage til Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme via dette link: www.hrt-ankenaevn.dk eller til Fødevarestyrelsen.

Force Majeure
Ekstreme forhold uden for parternes kontrol (force majeure) som f.eks. strejke, brand, krig, leverancesvigt og/ eller andre ekstraordinære hændelser (f.eks. naturkatastrofer), forhold og foranstaltninger, der ligger uden for såvel gæstens eller vores kontrol, berettiger gensidigt til fuld afbestilling eller aflysning uden gebyr eller erstatningspligt.